Szkolenie z zakresu onkologii dla jednego uczestnika obejmuje dwa nienastępujące po sobie dni w których będą prowadzone:
					
					
						- zajęcia wykładowe (4h wykładowe) organizowane w Katowicach,
- zajęcia warsztatowe (6h wykładowych) organizowane w każdym z województw objętych szkoleniem dla osób zatrudnionych w POZ na terenie tego województwa lub województwa sąsiedniego w wyznaczonym przez Realizatora szkolenia ośrodku.
					Warunkiem uzyskania Certyfikatu i zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w jednych zajęciach wykładowych oraz jednych zajęciach warsztatowych
					
					
Uczestnikami szkolenia mogą być lekarze zatrudnieni w POZ, którzy
					
					
						- są w trakcie szkolenia specjalizacyjnego lub są specjalistami w dziedzinie medycyny rodzinnej,
- posiadają specjalizację I stopnia lub są specjalistami w dziedzinie chorób wewnętrznych, położnictwa i ginekologii lub pediatrii oraz są w trakcie szkolenia specjalizacyjnego w wymienionych dziadzinach oraz
- posiadają ważne prawo wykonywania zawodu.
					Rekrutacja uczestników następuje za pośrednictwem platformy internetowej.
					
					
					
Uczestnik w celu zgłoszenia udziału w szkoleniu:
					
					
					1. 
						Dokonuje rejestracji
					 na stronie internetowej platformy udostępnionej przez Realizatora szkolenia.
					
					2. 
Dokonuje wstępnej rezerwacji daty za pośrednictwem platformy - na zajęcia wykladowe, a nastepnie na zajęcia warsztatowe.
					
					3. Wypełnia 
formularz zgłoszenia w formie papierowej.
					
					4. Wypełnia dostępną na Platformie 
umowę w 2 egzemplarzach. 
					
					5. Wypełniony formularz wraz z umową (2 egz) należy wydrukować i podpisać 
oraz wysyłać pocztą na adres:
					
						Uniwersyteckie Centrum Kliniczne 
						im. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
						do p. Edyty Musialskiej
						ul. Ceglana 35
						40-515 Katowice
					
					w terminie  4 dni po dokonaniu zgłoszenia na platformie (liczy się data stempla pocztowego).
					
					
					
Więcej szczegółów znajduje się w REGULAMINIE.